Sunday, December 16, 2012

Marc Jacobs mámorító szerelmes szavai hozzám, kis részlet a könyvemből

Részlet a könyvemből...
 " Az eszelős szerelem, még őrültebbé válik c. fejezetből"


Marc: Én nem csak egyszerűen szexelni akarok veled Angel.... én érezni akarlak minden porcikámmal. A testedet a testemmel, a bőrödet a bőrömmel.... érezni akarom az ujjaimmal a bőröd bársonyosságát, a hajad illatát, az érintésed gyengédségét...
  Szeretnék neked ajánékokat adni. Szexi fehérneműt, élvezetet, szerelmet, örömöt, szexet, csókot...
Pillanatnyilag te vagy a legfontosabb személy az életemben, Angel. Te egy nagyszerű életenergiát sugárzol felém. Nekem szükségem van az életenergiádra. Benned látom a jövőmet. Arany betűkkel akarom beírni a nevemet a divattörténelembe. Ha tudnád, már mióta imádkoztam Istenhez, hogy jöjj el hozzám és végre meghallgatta az imáimat és leküldödd téged. Egész életemben magam mellett akarlak tudni. Csak téged kívánlak és semmilyen más nőt nem. Beléd vagyok bolondulva teljesen.
Annyi mindent tanultam tőled, egy teljesen új ember lettem.

Angel:  Hogy tudsz dolgozni, ha mindig velem telefonálsz vagy chat-elsz?

Marc: Hát... Próbálok koncentrálni, de nagyon nehéz. Én egy szerelmes férfi vagyok. Csak rád gondolok minden pillanatban...

Angel: És akkor, hogy megy a munkád?

Marc: Őszintén? Szuperül! Mivel te vagy a múzsám, pillanatnyilag nagyon jól megy az alkotás. Én lettem az új Picasso.... kéz és agy. Csak te jársz az eszemben és ez nagyon jó hatással van a munkámra. Te egy kivételes lány vagy Angel. Imádok veled lenni!Biztosan tudom, hogy szeretsz engem!
 Minden egyes éjjel azon kapom magam, hogy lázasan beszélek hozzád. Keresem és elképzelem a tested közelségét... csókolom a kezedet, a szádat és minden bennem őrzött szépségedet. A napom legjobb része az, amikor veled beszélek. Minden nap, amikor felkelek, az első gondolatom te vagy! A tested, a csókod, a lelked. Óh én drága Múzsám, Angel!

Angel: Milyen ruhát fogsz majd nekem tervezni?

Marc: Még nincs kész a teljes új kollekció, de már nagyon jól haladok vele. Tudod a Louis Vuitton párizsi divatbemutató 2 hét múlva lesz, a sajátom, a Marc Jacobs, meg holnap, New Yorkban. Fekete ruhát képzelnék el rajtad.

Angel: Nem értem, ha tényleg szeretsz, akkor, hogy bírod ki, hogy minden alkalommal összetöröd a szívem, amikor divatbemutatód van? Miért nem léphetek fel a showdon? Annyira szeretnék!

Marc: Rendben! Fellépsz a divatbemutatómon.

Angel: Most komolyan mondod? A holnapin, vagy a Louis Vuittonon?

Marc: Majd a Louis Vuittonon, de lehet, hogy a holnapin is. Te fogod viselni a kollekció összes darabját. Te tökéletes vagy a divatbemutatómra. Csak te fogsz fellépni a Louis Vuitton shown, más modelleket nem hívok, mert senki sem olyan, mint te. Tudod, te olyan különleges vagy!

Elbűvölve hallgattam a szavait. A szemeim előtt lepergett a jelenet, ahogy végig megyek a kifutón. Újra hittem Marcban.

Angel: Jaj de jó! És akkor melyik shown fogok fellépni? A párizsin?
Marc: Az életünk legnagyobb és legfontosabb showján fogsz fellépni. A hálószobámban. Ott fogsz parádézni a ruhában, amit neked terveztem, mert én azt akarom, hogy CSAK nekem parádézzál! Senki másnak! Csak MAGAMNAK akarlak téged!

Teljesen elkámpicsorodtam. Ez már megint lelkileg terrorizált. Mindig ad valamit, aztán visszaszívja. Már annyira beleéltem magam, hogy végre fellépek a shown.

Angel: Akkor nem lépek fel... megint csak hülyítettél, igaz?

Marc: Nem, Nem! Legyél készen minden percben, mert egyszer csak meg fog csörrenni a mobilod és valaki azt fogja mondani, hogy fel kell lépned egy fontos divatbemutatón.


Forró szex jelenet Marc Jacobsszal, katt ide

Marc Jacobs perverz oldala, részlet


A történelembe még nem írta be magát MJ, de már idén kiadott egy óriási nagy arany könyvet, aminek a borítóján ott díszeleg a neve :)


©Minden jog fenntartva! ©Angel Barta

No comments:

Post a Comment